понедељак, 26. новембар 2012.

RED COAT ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Konacno imam crveni kaput!!! :))) Tražila sam ga GODINAMA ali nijedan mi nije bio dovoljno dobar! 80% je vuna i vrlo je prijatan i mekan. Poslednjih dana sam u Zari ostavila brdo para pa sam tako i ovog puta sva u Zari, sem Benneton tašne. S obzirom da uskoro zavrsavam master rad, jedna od tema mi je upravo istorija i razvoj Zare kao deo Inditex grupacije i odaću vam tajnu da cu vam u jednom od sledećih blogova pisati o tome, posle odbrane rada. Vrlo interesantna priča i strategija na koji Zara privlači svoje kupce...Hvala na divnim komentarima i br. pregleda. Ljubim vas :*

Finally I have a red coat! :))) I was looking for it f
YEARS but none of the fit me all. 80% wool and is very soft and cozy. In recent days I have left in Zara a lot of money,so this time again I wear everithing from Zara  except Benetton   handbags. I will tell you a secret about  history and development of  Zara which is a  part of the Inditex Group.
Very interesting story and strategy at Zara, which attracts its customers ... Thank you for the lovely comment 



ZARA COAT
ZARA SHIRT
ZARA BELT
ZARA JEANS
ZARA BOOTS
BENNETON HANDBAG


1 коментар: